Łomża 103,6 fm | Ostrołęka 93,9 fm | Grajewo 93,8 fm

Czy pierwszy milion trzeba ukraść?

Ramówka
Facebook
Twitter
Instagram

Czy pierwszy milion trzeba ukraść? to kontynuacja i rozwinięcie książki Ethics Essentials for Business Leaders (Podstawy etyki dla liderów biznesu) oraz lektura obowiązkowa dla każdego, kto uważa, że udany biznes to nie tylko zysk, bo sukcesu firmy nie przelicza się jedynie na pieniądze, ale też na liczbę zadowolonych klientów i pracowników. Autor, przytaczając wiele przykładów i pisząc o ekonomii językiem zrozumiałym nawet dla laika, pokazuje, że ten, kto prowadzi własne przedsiębiorstwo, wciąż może – i musi – pozostać człowiekiem uczciwym, moralnym, działającym w zgodzie z nauką Kościoła katolickiego.

Fragment książki:

Przywództwo etyczne to nie kaznodziejstwo czy wypowiadanie pobożnych życzeń albo nakłanianie do społecznej poprawności. Przywództwo etyczne to dawanie właściwej zdecydowanej odpowiedzi, gdy pojawia się jakiś etyczny dylemat.. Lider etyczny charakteryzuje się wielkimi ideałami i silnym poczuciem obowiązku oraz zdecydowanym nastawieniem na wypełnienie zadania, a ponadto wigorem i wytrwałością w dążeniu do celów etycznych. Taki lider jest pewny siebie i gotowy zaakceptować konsekwencje swoich decyzji i działań; ma również umiejętność budowania interakcji społecznych dla słusznej sprawy.

W skrócie:

  • książka dla tych, którzy uważają, że udany biznes to nie tylko zysk, ale także zadowoleni klienci i pracownicy,
  • spojrzenie na biznes z chrześcijańskiej, katolickiej perspektywy,
  • przewodnik po etyce w biznesie,
  • poradnik na temat tego, jak zwiększać motywację pracowników i uczciwie rozwijać biznes,
  • książka, która pomaga odnaleźć prawdziwe wartości i pasję w biznesie,

Brian Engelland, autor książki to wykładowca marketingu na wydziale biznesu i ekonomii Katolickiego Uniwersytetu Ameryki w Waszyngtonie. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej był menedżerem do spraw rozwoju produktu, pracował na kierowniczych stanowiskach w korporacjach z listy Fortune 500, a następnie został prezesem agencji doradztwa marketingowego z powodzeniem pomagającej swym klientom wprowadzać nowe produkty i usługi na całym świecie.

Książkę wydało Wydawnictwo W Drodze, a Radio Nadzieja objęło ją swoim patronatem.

Hits: 11

Autor P. G.

2022-06-22

Więcej informacji z tej kategorii