Łomża 103,6 fm | Ostrołęka 93,9 fm | Grajewo 93,8 fm

Grajewo: Mlekpol rozpoczął współpracę z programem “MasterChef Junior”

Ramówka
Facebook
Twitter
Instagram

Mlekpol dołączył do grona sponsorów programu „MasterChef Junior”, którego kolejna edycja rozpocznie się już w marcu. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa będzie aktywnie lokować swoje produkty najbardziej rozpoznawanych marek mleczarskich w Polsce.

Po sukcesach programu „Doradca Smaku”, w którym produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa pojawiły się w przepisach z całego świata, współpraca ze stacją TVN została rozszerzona o kolejny popularny format – “MasterChef Junior”.  W programie bierze udział 40 najbardziej utalentowanych młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat wyłonionych w eliminacjach. Zmierzą się oni z przepisami i wyzwaniami przygotowanymi przez jury w składzie Ania Starmach, Mateusz Gessler i Michel Moran.

– Idea programu jest nam bliska. Mlekpol codziennie podejmuje działania edukacyjne, w których nakłania Polaków, również tych najmłodszych, do racjonalnego i zdrowego żywienia. Produkty mleczarskie powinny być ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety. Cieszymy się, że możemy być częścią projektu „MasterChef Junior” i trzymamy kciuki za młodych kucharzy mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.  

To już 5. edycja popularnego programu telewizji TVN. Mlekpol wyposażył spiżarnię na potrzeby programu i jest dostawcą produktów mleczarskich we wszystkich konkurencjach kulinarnych.

Z bogatej oferty Spółdzielni uczestnicy będą mogli skorzystać z popularnych i lubianych przez konsumentów produktów:  Maślanki Mrągowskiej Naturalnej, Śmietanki Łaciatej 12%, Serka Łaciatego, Mleka Łaciate Junior i  Śmietany Łaciatej 18%. Pierwszy odcinek nowej edycji programu już 8 marca w programie TVN.  

materiał partnera

[related limit=”5″]

Hits: 0

Autor P. G.

2020-03-06

Więcej informacji z tej kategorii