Łomża 103,6 fm | Ostrołęka 93,9 fm | Grajewo 93,8 fm

Mlekpol: Konferencja Innovations. Trends&Future

Ramówka
Facebook
Twitter
Darowizna

„Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym” – to temat przewodni panelu dyskusyjnego, w którym udział wzięła Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Podczas rozmowy z innymi przedstawicielami biznesu Małgorzata Cebelińska nakreśliła perspektywę rozwoju innowacyjnych wyrobów mleczarskich i wskazała na postrzeganie tego aspektu przez współczesnych konsumentów.

Jaka jest granica pomiędzy renowacją a innowacją produktu? Czy każdy sektor przemysłu spożywczego jest otwarty na innowacyjne produkty? Jak konsumenci postrzegają innowacje i renowacje w produktach spożywczych? To tylko niewielka część zagadnień, nad którymi pochylili się uczestnicy pierwszego panelu dyskusyjnego, zorganizowanego w ramach konferencji INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE.

– Branża nabiałowa nieustannie ewoluuje, dostosowując się do wymagań rynkowych i technologicznych. Choć to sektor z długimi tradycjami, jego otwartość na innowacje jest obecnie kluczowym elementem rozwoju w zmieniającym się świecie. W ostatnich latach wśród przetwórców mleka wyraźnie widać tendencję do poszerzania oferty, poszukiwania nowych rozwiązań i sposobów na zaspokojenie potrzeb rynku – komentuje Małgorzata Cebelińska i dodaje, że konsumenci doceniają innowacje, zwłaszcza te, które zwiększają wartość odżywczą lub funkcjonalność produktów.

– Niemniej wiele zależy od odpowiedniej komunikacji i edukacji. Dlatego też np. wprowadzeniu na rynek linii Łaciate Protein+ towarzyszyła szerokozasięgowa kampania w kanale digital. Zwracaliśmy w niej uwagę nie tylko na walory produktów wysokobiałkowych, tj. m.in., zapewnienie większego uczucia sytości po posiłku czy wsparcia w regeneracji mięśni, ale także na fakt, że produkty te nie są skierowane do wąskiej grupy odbiorców, jak do niedawna było to postrzegane – podkreśla Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.

Konferencja INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE odbyła się 29 października 2024 r. w Teatrze Kamienica Warszawie. Jej uczestnicy mogli poznać kluczowe trendy w sektorze spożywczym, unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Dowiedzieli się także więcej na temat roli zrównoważonych innowacji w rozwoju polskiego i światowego biznesu.

Autor W M

2024-10-29

Więcej informacji z tej kategorii

10 listopada: Wdowi grosz

10 listopada: Wdowi grosz

XXXII NIEDZIELA ZWYKŁA B   Mk 12, 38-44 Jezus, nauczając rzesze, mówił: «Strzeżcie się uczonych w Piśmie. Z...