Łomża 103,6 fm | Ostrołęka 93,9 fm | Grajewo 93,8 fm

Nowy cykl audycji w Radiu Nadzieja!

Ramówka
Facebook
Twitter
Instagram

„Wolontariusze i konsumenci” to nowy cykl audycji, przygotowany z myślą o wrześniowej ramówce Radia Nadzieja. Podzielimy go na dwa bloki tematyczne. Będzie sporo do powiedzenia!

Wrzesień zapowiada się na antenie Nadziei naprawdę ciekawie. Gośćmi naszego nowego cyklu audycji “Wolontariusze i konsumenci” będą eksperci z zakresu wolontariatu i prawa konsumenckiego. Usłyszymy wskazówki pomocne przy dokonywaniu decyzji o wyborze miejsca na wolontariat. Będą też rady ułatwiające dokonywanie zakupów internetowych, zamawianie usług on line, uświadamiające o prawach do reklamacji czy wymiany… Tematyka wydaje się nie mieć końca, czeka nas sporo pracy.

AUDYCJE O WOLONTARIACIE – poniedziałki o 11:15.

AUDYCJE O PRAWACH KONSUMENTA – czwartki o 11:15.

Wrześniowy cykl “Wolontariusze i konsumenci” będzie podzielony na dwie części. W pierwszej dotyczącej wyłącznie wolontariatu będziemy gościć na antenie naszej rozgłośni ludzi, których życie zawodowe i prywatne bezpośrednio wiąże się z dobroczynnością. Przypomnimy główne idee wolontariatu, poznamy inspirujące sylwetki osób oddanych służbie bliźniemu i wskażemy konkretne miejsca w Łomży, do których można udać się, by pomagać. Zajmiemy się wolontariatem od strony:

1. Czysto praktycznej – konkretne miejsca posługi, zadania, wymagane kwalifikacje, zdobywanie umiejętności atrakcyjnych na rynku pracy,
2. Moralnej i duchowej – religijne podłoże dobroczynności, przykłady biblijne, wolontariat jako miłosierdzie propagowane przez polskie autorytety Kościoła, w tym św. Faustynę Kowalską i św. Maksymiliana Kolbe.

Druga część naszego nowego cyklu audycji będzie poświęcona prawom konsumenta i bezpieczeństwu zakupów w sieci. Wspólnie z ekspertami poruszymy najbardziej palące kwestie dotyczące między innymi zakupów towarów na pokazach, gwarancji przysługujących nabywaniu rzeczy w internecie. Można odnieść wrażenie, że większość oferowanych w sklepach produktów objętych jest promocją a konsument wybiera między tanim a tańszym. Czy rzeczywiście tak jest? Powiemy o pozornych promocjach, uczulimy też na wybrane hasła reklamowe. Jedna z naszych audycji poświęcona będzie seniorom jako szczególnej grupie konsumenckiej.

Można do nas pisać. Na sugestie, pytania i historie naszych Radiosłuchaczy czekamy pod adresem pytania@radionadzieja.pl

 

Projekt został dofinansowany ze środków Urzędu Miejskiego w Łomży.

pd

Hits: 54

2021-08-24

Więcej informacji z tej kategorii