Prezydent Miasta Ostrołęki wraz z dyrektorami przedszkoli zdecydowali się wdrożyć elektroniczny system rejestracji aktywności dzieci w miejskich przedszkolach w Ostrołęce.
Nowoczesny system jest rozwiązaniem dla wielu rodziców, w łatwy sposób można mieć dostęp do niezbędnych informacji o dziecku. – Dzięki indywidualnym kontom rodzic lub opiekun będzie miał ułatwiony kontakt z wychowawcą dziecka czy dyrektorem, w szybszy sposób będzie mógł zgłosić nieobecność lub spóźnienie dziecka. Ponadto automatyczne zliczanie godzin pobytu dziecka w przedszkolu pozwoli na łatwiejsze rozliczanie odpłatności za posiłki i godziny pobytu dzieci w przedszkolu, które dla rodziców będą widoczne w panelu rodzica – mówi z Urzędu Miasta Ostrołęki, Malwina Łuba.
Dyrektorzy przedszkoli ustalają właściwą organizację przedszkola w zależności od frekwencji dzieci. – Panel rodzica dostępny będzie zarówno z poziomu komputera, jak i telefonu komórkowego. W łatwy sposób będzie można przeglądać swoje rozliczenia i obecności dziecka oraz komunikować się z przedszkolem – mówi z Urzędu Miasta Ostrołęki, Malwina Łuba.
Od 1 lutego ruszył elektroniczny system ewidencyjno – rozliczeniowy. Rodzice otrzymali karty, którymi rejestrują wejście i odbiór dziecka z przedszkola.
ST